陶喆[太平盛世]專輯中
Katrina的旋律真棒!!


Katrina i cant stop looking in your eyes .
but my words don't come out straight .
i don't know what to say .
no no. on monday i tell myself u gotta wait dave , don't rush it .
don't anticipate . take it slowly ,
it's ok . it's ok .
(and) i just want a chance to know you to know the woman deep inside ,
yeah yeah (and) i don't wanna look back on life to see this missed opportunity .
yeah yeah even at the risk of looking like a fool to you,
on wednesday i casually walk on by to find that you're not there ,
i act like i dont care .
but on friday i catch a glimpse of you i tell myself don't hesitate ,
you just walk up and say hello ! say hello !
(and) i just want a chance to know you to know the woman deep inside.
yeah yeah (and) i don't wanna look back on life to see this missed opportunity.
yeah yeah (to get to know you) even at the risk of looking like a fool to you .
(and) i just want a chance to know you to know the love you have inside ,
yeah yeah (and) i don't wanna look back on life to see this missed opportunity .
yeah yeah even at the risk of looking like a fool to you .
katrina will i ever know your heart ?



EX.

Katrina,我無法停止凝視妳的雙眼,
但我支支吾吾,不知道要說什麼好。

禮拜一,我對自己說:「Dave,你得等一等」
不要操之過急,不要有期待,慢慢來,放輕鬆,沒問題。

我只是希望有機會認識妳,認識妳內心深處的那個女人。
我不希望有一天回顧人生,會遺憾錯失掉這個機會。
--即便我得冒險,讓自己在你眼中看起來像個傻子。

禮拜三,我故做瀟灑地隨意經過,卻發現你不在那裡,
我表現出一副不在意。
但到了禮拜五,我無意間瞥見你,對自己說不要再猶豫,
直管走上前,對妳說聲「哈囉」,說聲「哈囉」。

我只是希望有機會認識妳,認識妳內在的那個女人。
我不希望有一天回顧人生,會遺憾錯失掉這個機會(想認識妳)。
--即便我得冒險,讓自己在你眼中看起來像個傻子。

我只是希望有機會認識妳,認識妳內心深處的那份愛。
我不希望有一天回顧人生,會遺憾錯失掉這個機會。
--即便我得冒險,讓自己在你眼中看起來像個傻子。

陶喆太平盛世專輯中寫藏愛的Katrina
arrow
arrow
    全站熱搜

    小哈 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()